Blogg är inte så lätt som man tror!

Hej bloggen!
Imorse vaknade jag vid 8 tiden eller mamma väckte mig, då gick vi upp och handla bullar!
Sen åt vi frukost, vid elva tiden åkte vi till Borgholm åt mjukglass mmmm..
Första gången jag äter det i år!
Vi kom hem för ngn timme sedan, då fika vi och ja nu bloggar jag och ska snart ut och sätta mig i solen!
Ikväll blir det att se på finalen av jakten på julia, HEJA ELLEN!!

Rubriken snackar också lite, det jag mena med att blogg är inte så lätt som man tror, det är att man måste underhålla en blogg en gång om dagen iallafall, som tur va delar jag och Tilde på denna bloggen, men som nu när hon är i stugan har hon ingen dator och då måste jag själv underhålla bloggen och er!
Samtidigt som man vill göra annat, egentligen vill jag bara ut i solen nu men då valde jag er istället och vi har ju knappt några läsare.
Aja när vi väl gjorde en blogg tillsammans var det självklart och då skulle vi blogga varje dag och det gör vi!
Men innan vi skapade bytvillingglitter hade jag en egen blogg där jag skrev om mina två katter och jag sluta med den bloggen för att jag valde att ha denna bloggen istället och Tilde med för den delen hon hade ju också en blogg innan, och då trodde jag inte att blogga var så svårt det är inte komplicerat men man känner ju att man måste skriva och det kräver mycket av ens tid.
Men nu vill jag inte klaga mer för det är så tråkigt, men även ifall det tar ens tid så måste jag bara säga det är bra på sitt sätt för att ibland måste man få skriva av sig och det får jag nu när jag bloggar + klagat.

Nu satsar vi på att ha en av Sveriges Största Blogg.
Kanske någon som kan göra reklam för vår blogg? Ifall du skulle vilja det så skulle vi vara evigt tacksamma!

Hoppas jag inte tråka ut er nu!

Nu bjöd jag också på en bild!
Tack för att ni läste om mitt klagande det var första och sista gången jag klaga!

Puss/Frida <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0