borde stå någor här, men kommer inte på något

Hej bloggen!

Har ingen aning var Frida har varit idag, men jag ska inte skylla på henne - det är inte lätt att blogga, ansvar, underhålla läsarna (scrolla ner och se Fridas såkallade "klaginlägg" enligt henne) och ibland vill man bara ha en paus från allt det där.

Vi ska äta om några minuter, ingen aning vad. Övade på matten, nu kan jag nästan det utantill :) Och när jag skrivit klart här så ska jag bli medlem på www.liber.se/amigos där alla som har spanskboken amigos kan bli medlemmar.

Puss o kram /Tilde




Min nya favoritbild som jag fotade i fredags. Bilden kanske inte är i världens bästa kvalité men den duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0