Hej bloggen!

Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida. Ska försöka bättra mig... Men nu ska jag inte skriva om det mer ♥

När jag skulle gå hem igår slapp jag att gå hem själv. Maja (Fridas katt) följde mig hem. Väl hemma så hade jag en kvart på mig att äta klä på mig och springa till min kompis (vars mamma skulle köra oss till Utmaningarnas hus)

Jätteroligt på Utmaningarnas hus! Mitt lag "Ogge and the Girls" vann med 1250 poäng, det andra laget fick 900 poäng. När vi var klara fick vi varsin dricka och sedan åkte vi.

Hade somvanligt följe med Frida och Malin. I skolan började vi med bild och slutade med musik. På musiken spelade  och sjöng vi en låt som heter "another brick in the wall". Efter skolan va jag med Malin och jag kom hem fem över halv fem.

Om en stund kommer sndra inlägg upp här, mode, dagens outfit, dagens lista och kanske några bilder ♥

Btw, glöm inte att det är två veckor tills jag och Frida fyller år. Till er som inte vet så har vi inte samma mamma, vi födder inte i samma stad. Men ändå så föddes vi 6 eller 4 minuter ifrån varandra, och hamnade sedan i samma skola, samma klass och samma område :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0