Hej alla!

Hej, oj vad det var längesedan jag bloggade (på en data) <3

Jag orkar inte berätta hela lång-helgen (jag tror inte att ni orkar läsa allt heller) men jag kan sammanfatta den kort. Torsdag: vaknar halv 6 och åker ungefär en timme senare. Framme kl 14. Fredag: STOCKHOLM! Lördag: varmt, ute hela dagen, badade i vattenspridaren. Söndag: Vaknade klockan kvart i 9 satt sedan i bilen (plus pauser) till någon gång vid 6.

Idag var det skola till klockan tre *gäsp*.  Kom sedan hem, gjorde läxor, tittade på Top Model och nu sitter jag här.  Ska kanske ut i det finfina vädret snart (med Melvin) och klockan 20.00 är det Top Model. Har gått och längtat hela veckan!

Kramkram /Tilde



Kunde inte få till en fin bild så jag blev su roch fotade denna istället. SNYGGA JAG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0