Hej hopp!

Förlåt för dålig uppdatering :)

Hej!

I lördags såg jag och Frida på Sex and the city 2. Riktigt bra film, ett tips till alla filmälskare där ute!
Men iallfall...

Runt 12 åkte jag, Frida och hennes föräldrar in till Malmö. Först åkte vi till Två kronor (eller vad det nu hette) och köpte smink, jag kan visa någon gång. Efter det åkte vi till Media markt och kollade efter en iPhone till Fridas bror.
Både jag och Frida dreglade över iPhonen och systyemkamerorna (jag dreglade också över de bärbara datorerna).

Efter det åt vi på Burger King, chicken nuggets. Vi fick också en leksak men Fridas mamma lämnade tillbaka den och så fick vi glass istället!

Efter det tittade vi på filmen, jag och Frida delade på en popcorn mellan.

Klockan nio tittade vi på Eurovision Song Contest 2010. Jag tyckte inte att rätt person vann, gillade inte låten... Både jag och Frida hejade på våra grannar i Danmark. Vi hade bestämt att om Danmark vann så skulle vi åkta dit tillsammans nästa år.

Kram /Tilde




Haha, kanske inte världens bästa bild på Fridas finfina nagellack... Målade mina naglar med det och ÄLSKADE färgen (de andra två färgerna var också supersnygga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0