Hej hopp !♥

Jag har varit i stugan i helgen, eller från kl 3 på lördagen  till klockan halv 3 idag. Igår åt jag, mamma och pappa kycklingklubbor och pastasallad och idag hade vi släktträff i stugan. Det kändes lite konstigt att åka ifrån sin egen stuga när de andra i släkten är kvar där ♥

Klockan fem i 4 till 5 skulle jag, Frida och våra mammor sälja på tivolit som varit här sen i fredags. Det var bara några som vann den minsta vinsten (inkl. Frida) själv vann jag inget.

Sen åkte vi hem och gick ut i hagen med kaninerna och sen åt vi soppa och bruchettas (stavning). Nu sitter jag här ♥

Önskar att jag också hade bilder från när jag och Frida fotade hopp-bilder, men det har jag inte. Så ni får nöja er med några gamla bilder på mig och Frida  ♥

PS. Vill/Ska lära mig att mobilblogga så att jag kan blogga när jag är i stugan ♥



Bilden ovan är min nya favoritbild på mig och Frida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0