Helgen !♥

Hur har er helg varit?♥

I lördags vaknade jag av att Fridas katt Maja lade sig på min rygg (hon sov där, jag låg på mage) Men jag somnade om, fem/tio i nio väckte Fridas mamma oss, och sen har ni hört resten.

Jag gick hem och packade, vid halv tolv åkte jag och mamma (var tvungen att duscha också). En timme senare köpte jag och mamma kakor till min lillasysters släktkalas. Klockan tre började kalaset, och alla hade kört när klockan var kanske något mellan 6 och 7. Till kvällsmat ät vi kycklingsallad och sen tittade vi på två "Vänner" - avsnitt.

Vaknade klockan nio idag (tidigt för mig) och åt frukost. Runt fyra körde vi hem, hemma vid fem. Kom precis hem från Willys där jag och mamma handlade

Om en stund ska vi äta lövbiff med klyftpotatis och bearnaisesås.

Kramisar från Tilde

Ps. Glömde tyvärr kameran och fotade därför inga bilder :(




Bilden: Gammal bild jag fotade i stugan, mina tofflor på den röda ryamattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0