Hem Ljuva Hem!

Hem Ljuva Hem!

Hej allihop, hoppas att allt är bra med er idag?! Själv mår jag super bra!
Kom hem vid fyra tiden idag, fatta vad skönt det var att få komma hem, men det var jäääätte skönt att vara på Öland och inte nog med det SLIPPA SKOLAN!
Det behövdes nu är det en ny vecka och nya händelser men jag har fått känna på värmen och fått solat, så nu är jag nöjd.
Går bara i skolan denna veckan och fyra dagar nästa vecka, för att på fredagen åker jag till Italien och får träffa min storebror, fira födelsedagar, njuta och bara mysa med familjen.
Vem längtar inte till semester och sol?!


Jag i glasögon! :)


En typiskt sommar bild enligt mig!

Så nu ska jag sova, godnatt!

Puss/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0