Kvällen ♥

Sen jag skrev senast så har jag städat, ätit marängsviss och pasta med köttfärssås, stått ut med min lillasysters kalas och tittat på Simpsons och om en stund så ska jag äta popcorn och lite chips (idag är Tilde inte så nyttig) medans jag ska titta på film. FREDAGSMYS!

Vi ska se en film som heter "Whip it", ingen aning vad den handlar om men det får jag väl se.
Imorgon ska jag till stugan, och stannar till på söndag, men jag ska verkligen försöka att blogga. När vi kommer hem på söndag så kanske jag hinner berätta vad vi har gjort.

BARA TRE VECKOR KVAR TILL SOMMARLOVET, OCH TVÅ VECKOR OCH 6 DAGAR TILLS JAG OCH FRIDA FYLLER ÅR!


Haha, är bara lite glad över det som jag just skrev.
Här kommer en bild på framsidan av filmen vi ska se.




Kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0