K.V.Ä.L.L.E.N.

Hej igen, Tilde här! ♥

Hmmm... jag undrar var Frida har tagit vägen idag.

Eftersom att det är Norges nationaldag idag (och jag är halvnorsk) så tänkte pappa att vi kunde äta något lite finare. Men det blev flingor och mackor istället. Medans jag åt tittade jag på Top Model. Vill inte låta som ett Top Model-freak (vilket jag är) men jag tyckte att Erin skulle åka ut istället för Rae.

Imorgon ska jag antagligen va med Frida och Nora. Men vi får se ♥ Jag orkade inte fota Dagens Outfit idag, men kommer kanske imorgon. Jag vet att jag och Frida är lite lata med det men det är jobbigt att fota, ladda upp bilderna på datan och sedan ladda upp dem på bloggen...

Kram /Tilde ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0