Om en vecka..

Hej bloggen!

Idag har jag varit i skolan vi hade rosendagen, det var väl sådär jag kom med en annan ifrån klassen men om det hade varit någon tjej jag känner hade det varit roligare, men ibland måste man lära sig att vara med alla!
Vi började med en station där vi skulle ha dragkamp mitt lag vann 4 ggr och sen hade vi kasta pil de hade satt upp bilder på lärarna så skulle vi kasta pil på de, och sen hade vi något att vi skulle snurra och sen skulle man skjuta en boll i mål, nja jag fick snurra tio varv och träffa en gång men jag var så yr, och sen hade vi lite fler tävlingar.
Vi sluta en timme tidigare idag wihoo då var jag och Tilde.
Sen vid fyra var jag hos tandregleringen och snacka om mina tänder och ja sen vid sex tiden så var vi på vanningen med bandylaget ja en dag att minnas!
Nu till helgen, nästa vecka och eurovision song contest!

Vi börjar med Eurovision Song Contest, det var jätte synd att Sverige inte gick vidare men jaja, det var ju inte Annas fel direkt hon gjorde ju allt hon kunde och sen var det ju upp till Europa!
Men sen om man tänker på ett annat sätt så kan jag ju säga att Danmark, Norge, Irland, Georgien och Azerbaijan har ju lite svenskt i sig med alla de som skrivit låtarna och kompositörerna..
Och sen var ju Robert Wells med och spelade flygel för Vitryssland.

Jag tänker inte sitta och tjura för att Sverigen inte är med man kan ju heja på de andra länderna!


Imorgon kommer Tilde hit vi ska till någon smink sak, och sen ska vi shoppa lite eller gå på stan.
Sen tjugo i fem ska vi se på Sex And The City 2, någon som har sett den?

Och om exakt en vecka sitter jag just nu i ett varmt land och njuter, ahhh Italien börjar närma sig.
Och jag som ska få träffa min storebror som jag har saknat sjukt mycket, Bror jag älskar dej!<3

Förlåt jag var bara tvungen och nämna han!

Nej nu ska jag kolla på bloggar, vi hörs imorgon!

Sov så gott!

Puss/Frida<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0