Trött...!

Har ni haft en bra dag?

Som jag sa innan så har min varit okej.
Var på bandyn innan, en och en halv timme bandy är faktiskt ganska jobbigt (speciellt om man glömt vattenflaska, tack FRIDA för att jag fick lite vatten av dig!♥ Vet inte om jag skulle klarat det annars)

Gick hem, sjukt törstig (ville inte slösa Fridas vatten på en sån gorilla som jag, kan ju ändå dricka när jag kommer hem 10 minuter senare) Kom iallfall hem och drack, bytte om och satte mig här. Jag ska äta snart, titta på tv och duscha.

Ps. Kommer modeinlägg och sånt senare!

Puss o kram /Tilde♥



Några dagar gammal bild. Observera att trycket på min tröja ser ut som en hund, fast det är blommor. Om ni vill se hur tröjan ser ut får ni scrolla ner lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0