HEJA ANNA!

Ahh, vad dålig uppdatering det är från JUST min sida! Hööhö, ni får ursäkta mig, men på dessa två dagar har det hänt så mycket.

Okej igår var jag med en som heter Julia, sen på kvällen hade jag ont i magen och huvudet!!

Och då hade jag ingen lust för att blogga, men sen på kvällen åt jag popcorn och drack saft, hahaha gott!

Idag har jag varit i skolan vi hade matte prov, det var ganska lätt, eller det var lätt!

Sen har vi ngt sådant rättviseorganisation som vi ska redovisa om en vecka så att jag och en annan fick typ ta två lektioner till och bara jobba med det, bläh vad tråkigt, vår sådan organisation handlar om söta pandor!

Ja iallafall sen efter skolan gick jag och Tilde ( en i klassen ) till byn eller hon skulle hem och jag skulle gå till Björns, en stund senare träffa jag mamma och vi gick in och tog en mysig fika där, vi behövde lite näring för där efter blev det shopping herregud vad vi har handlat idag!

Mest till Italien men jag köpte 3 nagellack, en jätte fin tröja, ett par byxor (korta byxor) och ett par jätte fina skor!

Ja vi handla i över två timmar och det värsta var att jag visste inte ifall jag ville köpa ett par svara skor eller vita, men det blev ett par vita bilder kommer imorgon.

Sen köpte jag också en bikini.

 

Nu över till något helt annat, jag har tråkiga/dåliga nyheter och bra nyheter att berätta, vi börjar med dem dåliga.

  • De varnar på radion att den stora vulkanen på Island snart kommer att slå ut eller få utbrott.
  • Det är kaos för mig för om det blir inom den senaste veckan kan inte jag flyga till Italien fast i värsta fall får vi väl bila men ändå, och tänk om det får utbrott precis när vi är i luften, okej jag blev så rädd när jag fick höra att den skulle få utbrott och då fick jag för mig att vi ska störta håll tummarna på att den inte kommer då, och tänk om den kommer när vi är Italien då är vi väl fast där?

Och nu över till dem bra!

Om en vecka har jag sommarlov just nu men inte de andra!
Om en vecka och en dag är jag i Italien just nu.

Och just det jag glömde en dålig nyhet jag kommer inte att ha med datorn till Italien men jag ska leta reda på något sånt ställe..

Nej nu ska jag kolla på Eurovision Song Contest, HEJA ANNA BERGENDAHL!!






Puss / Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0