MÅNDAG

Hej!
Idag har jag varit i skolan måndag..suck.
Måndagarna är de värsta men idag var det min sista dag och har bara tre skoldagar kvar, ska bli härligt.
Just nu känns Italien nära och det kommer bli närmre med dagarna.
Iallafall jag börja med Engelska och sluta med Engelska.
Sen gick jag hem och åt, sen kom jag inte så långt för då ringer Tilde och säger att hennes syster ville inte ha henne i huset för att hon var med kompisar.
Och givetvis bjöd jag hem Tilde, aldrig kul att bli utslängd, inte för att jag har blivit det menmen...
Sen tog vi bilder vi skulle lagt upp bilderna men det var för många mb, men nu beskärde jag en bild så jag kan nog lägga upp några, ENJOY!




Jag kunde inte låta bli att lägga in en bild på min älskade katt Svante!

Och sen kunde jag inte låta bli att fota Maja i smyg...

Puss/Frida <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0