Vad har hänt...?

Precis som Frida undrar jag vad som har hänt med våra kära läsare... (Jag vet en som läser vår blogg, och hon vet att det är hon jag pratar om) 

Men idag har jag iallafall varit i skolan, svenska, svenska och en massa svenska. Jag fattar inte varför man ska ha svenska, de flesta i Sverige pratar ju redan flytande svenska.
Jaja. efter skolan gick jag och Frida hem till mig. Vi fotade bilder, (vilka några av dem kanske kommer upp här, hoppas jag) tittade på gamla hemvideos (och skrattade ihjäl oss) och mycket mer.

På torsdag åket jag till min farfar, och eftersom att jag inte har någon laptop så kan jag antagligen inte blogga...
Men näääe... jag ska faktiskt söka över hela jäkla internet efter hur man mobilbloggar. För att jag måste ju blogga, min plikt. Och om det fungerar så kommer det nog upp bilder (med min sotiga kamera) också!

Jaja, puss o kram /Tilde



Ps. Ser ni att jag för en gång skull har på mig ett halsband. Jag köpte det på Kreta -05 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0