Bad day

Idag har jag haft en riktigt bajsdag.
Ursäkta mitt språk men det är sant.
Vaknade med världens leende på läpparna och kände att idag blir en bra dag.
Lyckan varade ett tag tills alla blev smått sura och alla kalla en omogen och allt sånt.
När jag kom hem var allt skit och jag bara satt och grät för jag orkar inte längre.
Att gå runt och låtsas vara jätte glad, vad är det för vits?
Alla får vara ledsna, må dåligt utan att man ska behöva hålla det inne som man kanske gör i en evighet ( som i mitt fall ) förhoppningsvis så blir det bättre om inte så finns det bara ett alternativ som jag inte vill ta upp här eftersom att det inte är riktigt bestämt.

Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite, förhoppningsvis så är allt okej tills imorgon så man kan börja om på nytt, det är så tråkigt att vara ovän med folk eller hur?

Haha såg att någon hade laddat upp denna bilden på mig och Svante.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Tilde

Gissa vem (a) tyckte att du kanske ville ha den <3

2010-11-22 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0