7e september 2010

Hej bloggen!

Skolan idag, vi hade slöjd! Jag tycker att slöjd är sjukt roligt, jag och Isabella (hennes blogg, www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se) gör likadana klänningar och ni kommer självklart att få se den när den är klar! Det kommer bli en svart tubklänning med spets ovanpå det svarta tyget, skitsnyggt om ni frågar mig!

Idag kände jag inte för att va med någon - och så blev det. Har haft så fullt upp med skolan och aktiviteter att jag inte har haft tid att sitta och nörda mig franför datan. Haha, nej det är inte allt jag gör. Idag har jag också tid att fota lite, och måla naglarna (vilket jag måste göra)

Egentligen så skulle jag och Frida ut och jogga idag, men ingen av oss är i toppform för det och jag vill spara mig till imorgon (jag tror att Frida också vill det)
Imorgon ska vi till Bokskogen med klassen, vi ska orientera! Jag tycker att det är rätt så kul, men bara eftersom att jag kan läsa en karta och har bra lokalsinne.

Nej, nu ska jag äta ett mellanmål.

Kram!

Tilde


Kommentarer
Postat av: isabella

Våra klänningar kommer bli riktigt snygga ;)

2010-09-07 @ 16:21:27
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0