Hinner knappt blogga...

Hej! Förlåt för att jag knapp har bloggar nu de senaste dagarna. Skolan tar väldigt mycket tid, sen har jag aktiviteter som scouterna och bandy. Men nu är det fredag kväll och jag har två lediga dagar framför mig. Imorgon ska vi till Köpenhamn; mamma fyller år. Jag kommer inte kunna blogga, eftersom att smsa eller surfa därifrån kostar mycket. Jag ska se ifall jag hinner sortera lite reklam imorgon bitti - vi åker till Köpenhamn vid elva - men jag är inte så säker på att jag hinner. Jag har ett stort problem, jag hittar nämligen inte kameraladdaren! Jag har inget batteri alls, och en helg i Köpenhamn där jag kommer vilja fota mycket... Om jag inte hinner blogga imorgon så ses vi på söndag! Kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0