10e april 2011

Godmorgon kära bloggläsare!
Hur är läget med er idag? Jag mår fint!
Har varit vaken i kanske en timme, och har precis ätit frukost.
Nu sitter jag och lyssnar sönder Britney Spears nya låt "Till the world ends", fy tusan vilken grym låt det är.
Och inte nog med det, musikvideon är ju också helt grym.

Idag ska jag på "kalas" min bror fyller år imorgon, så vi och släkten ska fira honom idag, det blir massor med tårta och kakor, precis det jag behöver.. -.-
Nu ska jag sluta äta godis och dricka över mycket läsk.
Måste bli mer nyttig och hälsosam, och jag kan faktiskt klara det, bara jag vill.


Nu ska jag ta ett varmt bad och sedan måla naglarna.

Vi hörs och ha en fin dag, kram Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0