12e april 2011

Hej bloggen!

Det händer så mycker just nu och det kommer inte direkt bli bättre. Slutet på denna veckan och hela nästa vecka, då kommer jag ha fullt upp (jag berättar mer en annan dag!). Så nu hoppas jag verkligen att blogg.se's app till iPhone kommer snart, det blir så mycket lättare för mig och Frida att blogga när vi varken har tid eller tillgång till en data!

Idag har - som vanligt - inget speciellt hänt. Efter skolan gick jag och Frida hem tillsammans i regnet och sedan jag kom hem så har jag bland annat fotat lite. Egentligen skulle jag och mamma snabbt inom Malmö, men mamma är riktigt förkyld så vi får ta det imorgon istället.

På tal om imorgon, vi ska på en volleyboll turnering med skolan, vilket ska bli kul!

Kram Tilde


En någolunda fult redigerad bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0