17e april 2011

Hej solstrålar!
Innebandy sm finalerna ägde igår!
Det var super skoj och väldigt mäktigt.
Vi satt högst upp i arenan, vilket faktiskt var riktigt läskigt, särskilt att gå upp för trappan, både jag och Tilde, blev helt snurriga utav den.
På dammatchen var det ungefär lite mer än 8000 åskådare och på herrmatchen var det 11 236 åskådare, har jag för mig.
Bilder och allt kommer senare idag.

Vad händer idag då? Inget speciellt.
Har dock lite att göra, städa, packa och göra i ordning här hemma.
Inget roligt, min mormor och morfar kommer kanske hit senare i eftermiddag men om inte dem kommer ska jag och mamma ut och gå.
Jag hoppas verkligen att det blir finare väder senare idag.

Bild från när Djurgården vann!

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: patricia

ja det hoppas jag också!! tack så mycket :)

2011-04-17 @ 12:16:11
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/
Postat av: HANNA

tack :D

2011-04-17 @ 12:22:10
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0