18e april 2011

Godmorgon bloggen!

Jag vaknade för en stund sedan och nu tittar jag på tv och äter pannkakor! Senare ska jag duscha och packa klart. För vid fyra ska jag på träningsläger!
Det slutar imorgon vid tre, men jag ska till tandläkaren så jag måste gå vid halv två.

När jag har varit hos tandläkaren så ska jag och min lillasyster ta bussen in till Malmö och senare tåg till mina kusiner. På torsdag kommer mamma och pappa och hämtar oss, då åker vi till stugan och stannar där tills på måndag.
Så jag kommer inte direkt ha tillgång till en data, men jag ska mobilblogga!

Kram Tilde


Oj, det blev en liten bild. Jag tog iallafall den på Melvin tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0