25e april 2011

Hej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma och att mobilblogga är inte så värst kul. Jag tycker verkligen att blogg.se borde snabba sig med att göra klart sin iPhone app!

Idag har jag iallafall bara slappat, för det mesta utomhus.
På vägen hem från stugan åkte jag och pappa inom Media Markt för att köpa ett nytt minneskort till kameran. När vi kom hem så satt vi alla utomhus och åt middag, dels för att det var varmt och skönt ute och dels för att vi har precis fått golven slipade här hemma och inte får gå alltför mycket på dem.

Imorgon börjar skolan igen, men jag vill bara vara hemma.

Kram Tilde


En bild från förra torsdagen då jag och Frida fotade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0