6e april 2011


Bild från i måndags!

Idag har det varit en helt normal tråkig onsdag, förutom på SO:n. För då spelade vi brännboll utomhus istället för att sitta inne och ha SO! Det var riktigt roligt, och mitt lag vann :)
Idag fick vi även reda på att vi inte skulle redovisa det talet som både jag och Frida berättade om igår på fredag, utan på onsdag vecka 18!

Klockan sju ska jag och träna, men jag ska ta det lite försiktigt - jag har nämligen ont i foten. Efter det ska jag väl duscha, antar jag.

Kram Tilde

Kommentarer
Postat av: isabella

sjukt söt bild!! :)<3

2011-04-06 @ 17:49:47
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se
Postat av: hanna

FOTAD AV MIIIIG:P

2011-04-12 @ 16:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0