Lundacupen - Minne för livet!

Måste bara berätta lite om cupen igår.
Vi skulle mötas klockan 8.10 vid sporthallen och sedan åka till Lund, och jag kan säga att dem flesta i laget var super trötta, liksom mig!
Vi spelade vår första match kl. 9.20 mot Ängelholm, som ni redan vet så blev det 5-2 till dem.
Och efter den matchen var det ungefär 2 timmar tills nästa, och där emellen åt vi och snackade.
Sedan mötte vi Södra dal, vi möter ju dem i serien också, och att möta dem var inget nytt.
Tidigare matcher mot dem har det blivit 4-4, 9-0 och sen kommer jag inte ihåg mer, men det har varit sådana höga målskillnader.
Men sedan händer det något, som ingen var beredd på, VIIII VAAAAANN :D
Helt otroligt, vi vann med 1-0 och ingen i laget har varit så här lyckliga någon gång, vi skrek, hoppade och log vårt bredaste.


Efter det spelade vi match mot Lugi, 14-0 till dem.
Och sist men inte minst, den viktigaste matchen, det var bara att stanna eller åka, vi åkte ut.
Vi spelade grymt bra mot Åkarp och det blev 4-1.

Men fy vad vi kämpade, har aldrig sett oss spela så här bra, ah, jag är så lycklig.


Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

ojj då där är ju jag på bilden:O:S

2011-04-12 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0