Mobilblogg - Skärtorsdagen!

Hej bloggen! Idag vaknade jag vid halv åtta av att någon hammrar på min vägg. Då kom jag på att snickaren som håller på att byta vår fasad här i stugan (jag glömde säga det, men jag är i stugan nu) skulle komma vid sju på morgonen. Sedan dess har jag handlat, varit ute, bakat en massa och fotograferat. Jag tror att jag fick några riktigt fina bilder på vitsippor som jag kan visa när jag kommer hem, gud vad många bilder jag har som jag kan lägga upp. Så förberedd er på en massa bilder när jag kommer hem! Min farbror och hans fru kom hit idag, hela vägen från Norge och imorgon kommer det en massa till från släkten (dock inga fler från Norge, jag är halvnorsk om ni inte visste det) för min lillasyster fyller 12! Nej, nu ska vi snart äta! Kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0