I miss it a lot!

Hej allihopa!
Kom hem från stan för ungefär en timme sedan.
Shoppade två maskaror och två iPhone skal.
Äntligen, nu har jag flera stycken så att jag kan byta.
Min förmiddag gick åt som tusan, städade mitt rum, så skoj.
Vi ska ha gäster ikväll som ska titta på melodifestivalen med oss.

I år är det första gången jag inte är på melodifestivalen.. I miss it a lot!
Har nyss tagit "modell" bilder.
Och då kom jag på vad jag vill jobba med, att fotografera människor.

Mitt nya Louis Vuitton skal, känner mig som en märkes tönt.. :(

Mitt andra nya skal, köpte det bara för att det matcha till mina nya Converse.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: isabella

skitsnygga! :o<3

2011-02-28 @ 09:36:50
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0