I'm back!

Är äntligen hemmma från bowlingen.
Hade så himla skoj, bortsett från att jag kom näst sist hela tiden.
Men huvudsaken är ju att man har roligt, inte sant?
Vi åt efter bowlingen, jag åt en hamburgare med jätte mycket lök i, till sist orkade jag inte stoppa i mig en sådan stark burgare.

Har hyrt film och köpt godis till ikväll, ska kolla på film i mitt rum, äta godis och ta det lugnt. Det är ju lov.
Men först blir det solsidan!



Hur ser er söndagskväll ut? Har ni också lov denna veckan som kommer eller är ert lov slut nu? :)

Kram Frida!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åh den vill jag se :)

2011-02-21 @ 12:31:57
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0