Melodifestivalen!

Jag kommer ihåg den 27e februari 2010 väldigt väl.
Mamma och pappa skulle gå på melodifestivalen (jag och mamma hade varit där på genrepet dagen innan med mormor) och jag hade bestämt med Nora att vi skulle sova över.
Vi lagade tacos och hade en riktig tjej kväll.
Nora hade tagit med sig klackskor så vi satt och fotade oss själva med skorna.
När min pappa ringer och frågar ifall vi vill komma, jag bara vadå, har det hänt något?
- Men vill ni komma? Sa pappa
- Men vi kan ju inte gå till Malmö arena. Och varför skulle vi komma?
- Nej det bara var som så att det var två biljetter över till direkt sändningen, jag ringer en taxi som kommer och hämtar er.

Och då kom vi till arenan fem minuter innan start.
Ja, vilket äventyr den kvällen var.
Helt oförglömmligt.

Bild på Nora från den kvällen!! :D

Har ni någon favorit i melodifestivalen detta året?

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0