17e Januari 2011

Hej bloggen.
Hur har er måndag varit?
Min har iallafall varit toppen.
Var lite smått seg imorse och ville bara ligga hemma idag och dricka varm mjölkchoklad med vispgrädde och titta på film..Vad skönt det hade varit.
Men istället fick jag dra mig upp ur sängen klockan kvart över sex för att klockan halv åtta dra till Tilde sedan iväg till skolan. Höll på somna på dem tre första lektionerna men sedan vaknade jag till liv.
Hade ju en och en halv timmes håltimme idag så jag, Tilde, Tilde, Rebecca och Nora bara satt inne i "huset" och snacka. Huset = Ett rum på skolan som vi alltid brukade vara i när vi gick i 6:an.
Och nu har jag precis kommit hem från träningen och ska snart ut och bada i vårt spa för att sedan kolla på Handbolls VM Sverige - Sydkorea vem vinner?

Saknar underbara Italien!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0