2011

Hej och god fortsättning om man nu säger så.
Mitt nyår var jätte bra men jag har lärt mig en sak, att inte skjuta raketer fyy fan säger jag bara.
Vi sköt raketer igår och jag har alltid varit rädd för dem och ja.
Men vi tände på en och min pappa var den som tände och han såg att den inte lyfte så han gick med ryggen emot och sen så bara kom det ett ljus från raketen också står en av dem vi firade med och höll för ögonen och vi trodde att han hade blivit träffad och sen såg inte jag min pappa så jag trodde att han dog och jag sprang iväg och började gråta, det var min första reaktion och den raketen vi tände som aldrig lyfte den tände eld på den andra så raketerna flög åt alla håll och kanter.
Och jag tänkte jag dör, 2011 blir inget bra år så är det bara.
MEN JAG HOPPAS OCH BER ATT DET BLIR ETT BRA ÅR!

Ingen blev iallafall skadad så nu är det rätt så lugnt.

Jag igår!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0