20e Januari 2011

Hej bloggen.
Mitt liv är som en berg och dalbana just nu ena stunden är jag jätte glad och allt ser ut att bli bra andra stunden sitter jag och gråter känner att allt är dåligt. Och det är det.
Jag mår skit dåligt över det som har hänt och nu håller jag bara tummarna på att allt kommer bli bra och allt ser positivt ut.
Som sagt jag har inte bloggat för att jag har annat att göra dels för att jag mår dåligt över det som har hänt och att jag fortfarande är chockad, hör det samtalet i öronen hela tiden.

Nu är jag glad och allt känns bra så kanske bäst att blogga när allt är okey, eller?
Ska se på handbolls VM om några minuter Sverigen - Polen och detta vinner Sverige och vill ni veta en sak...?

... Jag hejar på SVERIGE!!! Snygg hatt jag har hittat va?

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0