25e januari 2011

Hej bloggen.
De senaste dagarna har jag mått super bra fram tills nu, då allt vänder igen.
Det blir sämre, sämre och sämre hör hur alla är ledsna och mår dåligt.
Innerst inne gråter jag som fan och känner mig utanför som inte får veta allt.
Jag vill inget mer än att det ska bli bra, jag vill få rätt på mitt och alla andra i min familjs liv.
Jag försöker vara glad, skratta och låtsas att allt är perfekt jag vill inte att någon ska se tårarna som vill ut, gråter jag, gråter andra.
Har berättat för alla mina vänner att det har hänt saker men inte fan bryr dem sig det är liksom bara ett okej och sen går man vidare ingen kan trösta mig eller bara stötta mig.
Nej i denna världens ska man klara allt själv, så är det!


Som sagt allt är skit nu igen.
Jag ska iallafall snart äta och sedan titta på handbolls VM Sverige - Danmark, nu vinner Sverige.
Har ingen större lust för att blogga men det dyker upp ett inlägg senare.

En fin liten bild jag tog för någon dag sedan :)

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0