26e januari 2011

Hej bloggen.
Idag har jag inte haft någon tid till att blogga eftersom att jag har varit i stan med bästis idag.
Vi åkte buss från östran kl. 14.57 och var i stan vid halv fyra något.
Vid fyra tiden gick vi och fika Espresso House och sedan kikade vi i affärer.
Det va ett tag sedan jag var i stan så det var super kul.
Tyvärr så kom jag hem tom hänt, mamma och pappa blev chockade, haha.
Kollade på en jätte fin skjorta på H&M den var svart med rosa prickar på, ursnygg, men tyvärr så var den lite kort. Annars var den till ett bra pris 75 kronor på REA.
Nej nu ångrar jag mig, jag provade ju aldrig den i en storlek större.
Kollade på ett nytt Iphone skal är trött på mitt gamla, repiga skal.
Men dem jag kolla på kostade 500 kronor -.-


Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0