30e januari 2011

Godmorgon, godmorgon kära bloggläsare.
Hoppas att allt är bra med er, här är allt fint.
Hade en sjukt bra dröm i natt, jag drömde om att man hade studiedag i skolan varje måndag, hur skönt skulle inte det vara?
Att bara få gå 4 dagar i skolan istället för 5 dagar, haha.

Tillbaka till verkligheten nu Frida, sanningen är den att du går i skolan 5 dagar och inte har studiedag, även ifall du önskade.

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen 12.15 ska jag gå och träna smidighet, cirkel och mental träningen med innebandy laget.

Jag bär en mask, en mask som ingen kan se, som hjälper mig att le.

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: isabella

jag gilla slutet..bra skrivet!<3

2011-01-30 @ 19:04:08
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0