Bilder från året!

Här kommer bilder från mitt 2010, jag fotade inte något i januari så jag börjar i februari!

Februari:


Hade fest tillsammans med Frida


Hade med Melvin på någon kanin tävling. Han vann inte, men han är ändå världens sötaste kanin!

Mars:


Fick min favoritkofta


Fick nya Converse

April:


Var mycket ute med Melvin




Melvin var otroligt söt!

Maj:


Fotade vårbilder


Jag var med Frida och vi fotade massa bilder med ballonger..
Juni:


Fick min favorit klänning som nu är spårlöst försvunnen :O


Fyllde 13 år, fick en ny kompaktkamera.


En sommar outfit, saknar allt det gröna!


Åkte på semester i Tunisien, satt och läste mycket - oftast i skuggan eftersom att jag blir jättelätt röd.


Juli:


Fick min iPhone


Åt en massor med jordgubbar!


En outfit när jag skulle se på Eclipse med en kompis.

Augusti:


Tog en massa knäppa bilder på mig själv :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0