Home Sweet Home

Hej bloggen!
Kom hem från stan för en liten stund sedan, handlade lite försenade julklappar till kompisar.
Jo jag vet om att jag är efter med julklapparna men eftersom att jag var sjuk på avslutningen så kunde inte jag ge dem då och jag var inte ens färdig men julklapparna då.
Jaja, dem ska iallafall få dem när skolan börjar igen.
Om två och en halv timmar ska vi ha gäster och jag kör på min nya kjol och en linne, ursnyggt.

Och jag har totalt glömt bort att berätta för er att jag egentligen skulle till Stockholm tidigt imorgon bitti för att jag och familjen ska vara där några dagar men så här i efterhand så insåg vi att en hel dag i Sthlm räcker inte så vi ska ta det framåt våren, kan vara skönt att vara hemma också!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0