Mätt som en pannkaka, om man nu säger så!

Hej bloggen.
Slutade klockan 14.50 idag och jag var hemma vid 15.10 tror jag.
När jag kom hem så åt jag och fy vad mätt jag blev, jag åt ju bara mjölk med flingor?! :(
Haha känner mig stor och fet när jag är mätt..
Har nyss tagit lite dagens outfit bilder.

Och vad glad jag blev när jag såg solen skina :D
Och när det blir varmare utomhus ska jag börja med att ta dagens outfit bilder ute.
Nu ska jag fixa lite saker här på bloggen, är så tveksam om jag ska börja med en egen blogg där jag bara har foto och mode men ändå fortsätta här. Vilket blogg verktyg är då bäst? Blogg.se eller Devote.se ?

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: julllllla

blogg.se , helt klart. :)



och du, jag hade ingenting att göra. så tänkte fråga om jag kunde få göra en ny frida listar top 5 - bild till dig? :) snälla snälla snälla.



pussar

2011-01-27 @ 18:18:08
URL: http://nyidentitet.blogg.se/
Postat av: tilde lindstam

DEVOTE!!!!!

kRAM!:p

2011-01-27 @ 19:24:32
URL: http://www.tildee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0