Nattugglan med natthumor är här!;)

Någon dag på lovet var ju jag och Tilde ute och fotade.
Och jag ville prova att ta några bilder när man hängde i ett fotbollsmål, jo det gick ju sådär.
Har några roliga bilder på min dator där jag hänger mig i målet men faller, svårt att förklara men bilden säger det jag vill ha sagt!

1. Greppar tag om ribban 2. Redo för att bli fotad 3. Tappar greppet 4. Faller ner på marken och skrattar!
Haha har fler bilder från fallet men orkade inte lägga till dem också.
Det sjuka är att sen gjorde jag det igen och lyckades hålla mig uppe..
Kände mig som den spindeln i visan som klättrar upp på en tråd och trillar ner men klättrar upp igen.

NATT HUMOR ÄR DETTA...
SJÄLVASTE SAKEN ÄR INTE SÅ ROLIG MEN JAG TYCKER DET..

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0