22e Januari 2011

Hej bloggen, här har det inte varit någon bra uppdatering idag..
I natt har jag sovit över med Nora, hon kom till mig igår efter träningen och då gick vi och handlade chips, dippa och choklad sedan åt vi pizza.
Jag såg totalt fel på tiden så jag trodde att vi skulle samlas 18.40 men sen sms:ade jag vår tränare och vi skulle ju samlas 19.40, haha.
Vi skulle ju vara sargvakter på herr matchen.
Vi kom hem vid halv elva och då kollade vi på Let´s Dance sedan satt vi och snacka, spelade spel och myste med godis och snacks.

Imorse vaknade vi vid 10.00 och vi åt frukost vid 12.00.
Sedan sminkade vi varandra konstigt och tog några bilder mest på sminket.

En av mina egobilder.
På några bilder liknade jag dem i bandet Kiss! Haha.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0