Blått!









Jag verkligen älskar blått till sommaren.
Även blå och randigt går alltid hem.
Plockade ut lite snygga accessoarer från hm.com.

Jag menar hur snyggt är inte dem första ballerina skorna till ett par snygga jeans shorts, fin blå topp, skärp, örhängen och väska? Ursnyggt!
Önskade att jag kunde ta med mig allt detta hem.

Här har ni priserna:
1. Ballerina skorna kostar 149 kronor finns även i röda.
2. Dem fina klackskorna kostar 299 kronor.
3. Väskan kostar 199 kronor och finns även i blommigt och gul/randigt.
4. Skärpet kostar 49:50 kronor och finns även i ljusbeige, röd och gul.
5. 6 par örhängen kostar 19:50 kronor.
6. Toppen kostar 149 kronor och finns även i beige och naturvit.
7. Glasögonen kostar 59:50 kronor och finns även i svart och puderrosa.

Nu får sommaren ta och komma!

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar oxå blått!!! Vill ha allt jag med...suck

2011-03-08 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0