18e maj 2011

När jag vaknade idag sken solen, det gjorde min dag bättre. Faktiskt. Istället för att släpa mig ur sängen, hoppade jag upp (okej, inte riktigt hoppade det erkänner jag, men ändå) ur sängen.

Skolan var seg, men det var riktigt roligt i Malmö (Vi måste verkligen göra detta oftare, tjejer!) fast vi skulle haft mer tid på oss. När vi kommit in till stan fikade vi på Espresso House och efter det gick vi till den modeshowen. Det var några elever på något gymnasium som hade sytt egna kläder och visade upp dem idag.

Sedan jag kom hem har jag ätit och nu sitter jag och skriver en SO sak som ska vara klar imorgon.

Kram Tilde


Frida och Freja


Isabella var den ända som var smart nog att ta kameran med sig, jag ska försöka sno några bilder av henne. Hehe, men för så länge får ni nöja er med dessa smått suddiga bilder tagna med iPhonen.


Kommentarer
Postat av: isabella

vi hade jättekul,detta får vi göra om till sommarlovet?! :D<33

2011-05-19 @ 15:46:20
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0