19e maj 2011


Jag vill inte anklaga någon.
Men vem är så jävla feg som sitter och kommenterar våra bilder och skriver ful?
Och det värsta av allt, att man komenterar anonymt.
Har du inget bättre för dig än att sitta och skriva massor med taskiga saker till andra?
Eller har du inget självförtroende?
Vilket du antagligen inte har och då vill du sänka andras.
Så omoget, fegt och elakt.

Jag vet om att man får tåla lite i bloggvärlden men dem komentarerna gjorde mig lite förbannad.
Att människan inte vet mer än så, att man måste sitta och bete sig som en 5-åring och tro att man är nått.

Haha, nu vet ni hur jag är när jag är arg.
Inget bloggande på ett tag? bloggtorka?
Beror nog på att jag har haft bloggtorka, men nu är jag igång igen, och det säger jag alltid, men om jorden går under på lördag, så blir jag riktigt ledsen.

Bild tagen; 19e maj 2011

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0