1a maj 2011

Hello sunshines!
Hoppas att ni hade en trevlig valborg, det hade iallafall jag.
Tyvärr såg vi inte på någon eld men vi åkte till tivolit istället.
Åkte dit vid 17.00 igår men några tjejkompisar och då försvann min karusell fobi totalt.
Från att inte våga åka någon till att bli uppdragen i Miami, twister och burarna.
Ja, ni vet parishjulet fast man sitter i burar som snurrar, där inne satt jag och skrek mig hes så att min röst är sisådär idag.
Vi hade också några vänner hemma hos oss igår, det var jätte mysigt.

Min första dag i maj började perfekt, pannkakor till frukost, och det gillar vi.
Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att jag och mamma ska till Mobilia och shoppa kläder och skor till mig!

Ha en fin dag, kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0