6e maj 2011

Godkväll bloggen!
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag.
Vi slutade klockan 11.30 och direkt efter skolan så stack jag och Tilde hem till henne och åt snabb makaroner med ost, smör och ketchup.

Efter att vi hade ätit så jag gick vi ut och spelade tennis tills vi blev av med bollen och efter det spelade vi fotboll.
Vid 18.00 kom Felicia och Isabella också och efter en stund gick jag, Tilde, Isabella och Isabellas mamma till Santa Lucia och åt pizza.

Och nu har jag och Tilde tjockat oss med godis och vi har mycket mer kvar.
Senare ikväll ska vi också kolla på "Tusen gånger starkare".

Ha det bra!
Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: isabella

verkligen en awesome kväll,älskar er tjejer! ;)<3

2011-05-06 @ 22:35:26
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0