7e maj 2011

Oj,oj, oj.
Har haft en enormt stressig dag idag.
Jag och Tilde vaknade klockan 8.00 imorse och vid 9.30 gjorde vi oss i ordning.
Klockan 9.00 åt vi frukost och efter det spelade vi fotboll.
Lite över tio kom min mamma och hämtade mig eftersom att klockan 11.20 skulle vi åka till kyrkan för att gå på min kusins konfirmation och efter det äta och "fira" om man nu kan säga så.

Och jag har inte tänkt alls på bloggen som tur va så hade jag tidinställt ett inlägg, och imorgon blir det dag 3: en familjemedlem.
Jag har alltid sådan otur, har fått hosta?!
Och då menar jag en förkyldnings hosta, hallå jag åker till London på onsdag ska jag då bli förkyld?!
Håller tummarna på att det blir bättre.


Kram Frida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0