Frozen Cheescake

Hej bloggen!

Just nu håller jag på att baka en frusen cheescake, mamma frågade om jag kunde baka det till hennes Tupperware-party imorgon. Varför inte?
Nu väntar jag på att den vita chokladen ska smälta klart, sedan ska jag blanda ihop allt och sätta in den i frysen!
Vill ni att jag ska skriva upp receptet här? Säg till isåfall!

Vad annars? Jag var ute och fotade lite svart och vita bilder på Melvin tidigare, tittade lite på tv..
Nu när Frida är i London, är det bara jag som bloggar här (förutom de inläggen som Frida har tidsinställt) och jag lovar att jag ska göra mitt bästa med att uppdatera så mycket som möjligt!

Kram Tilde


Me right now. Bild tagen med webkameran på min mini laptop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0