LONDON!

Åh herredujäklar.
Jag verkligen älskar London.

Hej bloggen!
Känns lite ovant att vara tillbaka i Sverige efter dem få men sjukt underbara dagarna i London.
Vi har shoppat (jätte) mycket, sett några sevärdigheter och ätit gott.
I fredagskväll ville ingen av oss gå och lägga oss, vi ville egentligen vara uppe tills taxin kom och hämtade oss men det fungerade inte riktigt så.
Vi somande klockan 02.00 och gick upp 05.10, haha sjukt.
Och vad trötta vi var, heeeelt sjukt.

Denna resan har varit så fantastisk, nu vet jag varför mitt dröm resmål var London, och jag tänker snart komma tillbaka och vara där längre.

Bild tagen: 12e maj 2011 på Madame Tussauds i London.

Kärlek till London och våra underbara läsare, kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0