NU ÅKER JAG TILL NORGE! - tidsinställt inlägg.

Nu sätter jag mig antagligen i bilen för att åka till Norge. Jag vet inte riktigt, men jag har för mig att jag har glömt att säga att jag åker till Norge, konstigt egentligen - så som jag har längtat. Eller så har jag sagt det förr och bara glömt det :)

Iallafall så åker jag till Norge för att jag ska på min kusins konfirmation på lördag. De bor ungefär i mitten av Norge, så det kommer ta ett tag att åka (vägarna i Norge är mycket dåligare enligt pappa) så därför åker vi redan nu. Vi kommer vara framme hos min farmor (som bor typ 1-2 timmar ovanför Göteborg) någon gång runt elva. Imorgon bitti kommer vi åka tidigt och på kvällen ska vi sova på något hotell i någon stad jag glömt namnet på.

Sedan någon gång på fredag eftermiddag är vi framme. Tidigt på söndag morgon kommer vi åka därifrån. Då ska vi åka till Olso och ta en färja till Köpenhamn. Vi är typ hemma mitt på dagen på måndag.

Hörs då! - om jag inte mobilbloggar.

Kram Tilde




Kommentarer
Postat av: isabella

jag ska också på konf på lördag ;D

2011-05-04 @ 18:40:25
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0