Ska till stugan

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade inte tid. I skolan hade vi bara tre lektioner, dem sista tre slapp vi för att vi skulle på Colors, som är typ en musikal som musikklassen har gjort. Eller vad man kan säga.
Men min lillasyster är med i den så jag tvingades att se den igen på kvällen.
Annars var jag och Frida ute och fotade igår, men smarta Frida glömde att göra så att bilderna inte raderas från minneskortet (jag kan inte få bilderna över till min data), så det är upp till henne att lägga upp bilderna här! :)

Idag har det inte hänt något speciellt, efter skolan gick jag hem och då var jag ute lite i trädgården med Melvin. Nu har jag precis packat klart och ska snart åka till stugan. Jag kommer tillbaka på söndag, men jag kommer att mobilblogga så mycket jag kan"

Kram Tilde






Tre bilder som jag har snott från Isabella, bilderna är från när vi var i Malmö.

Kommentarer
Postat av: isabella

älskar er! :)<3

2011-05-21 @ 17:55:26
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0